فرش های ایده آل برای پاییز




۱۴۰۱/۹/۱۷ - ۱۴:۲۸:۲۹

 فرش های ایده آل برای پاییز از زمانی که فرش فانتزی در انواع و اقسام مختلف، جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی پیدا کرده است، بسیاری از افراد تلاش می کنند تا فرش ها را هم متناسب با چیدمان فضا تغییر داده و از طرح هایی استفاده نمایند که بیشترین هماهنگی را با سایر عناصر داشته باشد.

از آنجاییکه دکور پاییزی معمولا یکی از جذاب ترین دکورهای داخلی برای فضاهایی همچون اتاق خواب، اتاق مطالعه و همچنین فضای کار خانگی به شمار می آید، در این نوشتار قصد داریم که در رابطه با فرش پاییزی و آنچه که شما را در انتخاب فرش مناسب پاییز یاری می دهد، توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید یک فرش پاییزی برای منزلتان را دارید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

فرش پاییزی

چرا بایستی فرش پاییزی بخریم؟

پاییز که آن را پادشاه فصل ها و فصل رنگ های بی شمار می دانند، همواره الهام بخش بسیاری از هنرمندان، هنر دوستان و زیباپسندان بوده است. به همین خاطر بسیاری از مجموعه های تولید فرش، در طراحی فرش های خود از رنگ های این فصل بی نظیر بهره گرفته و فرش هایی را (عمدتا فانتزی) با طرح پاییزی روانه ی بازار کرده اند. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد تمایل به خرید فرش پاییزی دارند این است  که با سرد شدن هوا در روزهای پاییزی، افراد ساعات بیشتری از روز خود را در خانه سپری می کنند.

بنابراین با انتخاب یک فرش پاییزی با رنگ های گرم و شاد می توانند به نحوی انرژی و شادی را به فضای خانه ی خود بیاورند. نباید اینگونه تصور شود که فرش های پاییزی فقط مناسب این فصل هستند. چراکه رنگ های به کار رفته در این فرش ها، معمولا از خانواده ی رنگ های گرم و پر انرژی بوده و می تواند برای هر فضایی شادی و انرژی فراوانی را به همراه آورد. بنابراین فرقی نمی کند که زمستان را پشت سر می گذارید یا در روزهای بهاری به سر می برید، انتخاب یک فرش پاییزی می تواند برای تمامی ایام سال، حال خوشی را برای شما به همراه داشته باشد.

ویژگی های فرش مناسب پاییز

این روزها بازار فرش پر است از انواع فرش های پاییزی که هریک با طرح و نقش منحصر به فرد خود، طرفداران خاصی را به سوی خود جذب می کنند. بیشترین جذابیت این فرش ها به لحاظ طرح و رنگیست که در آن ها به کار می رود. فرش های فانتزی، بر خلاف فرش های کلاسیک از محدودیت در طرح و تقارن برخوردار نبوده و دست هنرمندان در طراحی آن ها کاملا باز است.

به همین خاطر طیف وسیعی از طرح و نقش و رنگ را در این فرش ها می بینیم که به ما اجازه ی انتخاب های مختلف و متفاوتی را می دهد. فرش پاییزی یکی از پرطرفدارترین انواع فرش های فانتزی است که به لحاظ رنگ های شاد و گرمی که در دل خود دارد، همواره مورد توجه بسیاری از خریداران فرش قرار گرفته است.

فرش های پاییزی معمولا ماشینی بوده و از جنس آکرلیک یا پلی استر هستند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل به تزئین خانه برای فصل پاییز دارید، پیشنهاد می کنیم که قبل از اقدام به انجام هر کاری، اول نقطه ی کانونی خانه تان را انتخاب کنید. برای این کار بهتر است که از درب اصلی شروع کرده و سپس به سایر نقاط خانه بروید.

به وسایل مختلفی که روی میزها، مبلمان، دیوارهای خانه و ... قرار داده اید به خوبی توجه کنید، کدام یک از آن ها را می توانید با یک وسیله ی پاییزی جایگزین کنید؟ به عنوان مثال از کوسن هایی به رنگ زرد، نارنجی و یا حتی قهوه ای استفاده کنید.

برای اتاق خوابتان یک روتختی پاییزی با رنگ های تند نارنجی و قرمز و زرد انتخاب کنید. کف اتاق خوابتان را با یک فرش پاییزی بی نظیر جایگزین کنید. حتی می توانید دستی به پرده ها کشیده و برای آن ها هم از میان رنگ های پاییزی، رنگ مناسبی را انتخاب نمایید.

در ادامه شما را با چند فرش مناسب برای پاییز آشنا خواهیم کرد. احتمالا با دیدن این فرش ها بتوانید برای انتخاب فرش پاییزی مورد علاقه تان به راحتی تصمیم گیری کنید. 

بهترین نمونه های فرش پاییزی

  • شماره یک:

استفاده از رنگ های پاییزی و همچنین طرح های مرتبط با فصل پاییز، این فرش را به یکی انتخاب ایده آل برای تمامی فضاهای خانه اعم از سالن پذیرایی، اتاق نشیمن و حتی اتاق خواب تبدیل نموده است. وجود رنگ های متنوع در این فرش، به ما این اجازه را می دهد که برای سایر عناصر دکوراسیون، اعم از مبلمان و پرده ها، از رنگ های خنثی و ساده نظیر رنگ سفید و یا رنگ مشکی استفاده نماییم.

  • شماره دو:

این فرش پاییزی اگرچه المان خاصی از فصل پاییز را با خود به همراه ندارد، اما ترکیب بی نظیر رنگ های پاییزی در دل آن، باعث شده که این طرح را به عنوان یکی از طرح های جذاب برای چیدمان های پاییزی بدانیم. فراوانی رنگ های به کار رفته در این فرش، نقطه ی قوتیست که آن را به انتخابی مناسب برای فضاهای مختلف خانه و به ویژه اتاق خواب و اتاق نشیمن مبدل نموده است.

  • شماره سه:

طرح برگ های پاییزی که در دل این فرش دیده می شود، آن را به یک انتخاب استثنائی و چشم نواز برای فضاهایی نظیر آشپزخانه، اتاق مطالعه و همچنین اتاق خواب تبدیل نموده است. ترکیب رنگ های گرمی که در این فرش به چشم می خورد، باعث می شود که انرژی مثبتی را به فضا منعکس کرده و به انتخابی مناسب برای تمامی ایام سال تبدیل شود.

  • شماره چهار:

فرش پاییزی را می توان به طور خاص برای برخی از فضاهای خانه نظیر آشپز خانه انتخاب نمود. درست مثل این فرش مناسب پاییز که می تواند جذابیت زیادی را به فضای آشپزخانه ببخشد. استفاده از رنگ های تیره و در عین حال پر انرژی که در این فرش دیده می شود، آن را به گزینه ای مناسب برای آشپزخانه تبدیل نموده است.

با انتخاب این فرش، دیگر نگران کثیف شدن مداوم فرش تان در فضای آشپزخانه نیستید و از طرفی یک انرژی همیشگی را در مرکز آشپزخانه تان تجربه خواهید کرد.

  • شماره پنج: 

میوه های پاییز زمانی که در کنار برگ های هزار رنگ پاییزی قرار می گیرند، ترکیبی بدیع و چشم نواز را ایجاد می کنند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. درست مانند این فرش پاییزی که با طرح جذاب خود، قطعا می تواند بهترین انتخاب برای هر آشپزخانه ای باشد.رنگ های متنوع، تیرگی رنگ ها و گرمای آن ها، بدون شک آشپزخانه ی شما را به دلنشین ترین قسمت خانه تبدیل خواهد نمود.

  • شماره شش:

نمونه ی دیگری از فرش پاییزی که به مدد برگ های پاییزی، طرحی جذاب را برای خانه ی شما فراهم نموده است. این فرش پاییزی زیبا را می توانید برای فضاهای مختلف خانه از جمله اتاق خواب، اتاق مطالعه و حتی اتاق نشیمن مورد استفاده قرار دهید. شکی نیست که انرژی بی نظیر این فرش در تمامی ایام سال می تواند باعث جلب رضایت شما شود.

سخن پایانی: با گسترش استفاده از فرش های فانتزی، طرح های مختلف این نوع فرش، در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از پرطرفدارترین فرش های فانتزی، فرش پاییزی است که می تواند انتخابی مناسب و ایده آل برای تمامی فصل های سال باشد. در این مطلب شما را با فرش پاییزی، ویژگی های عمده ی آن و همچنین نمونه های جذابی از فرش پاییزی آشنا نمودیم. امیدواریم با دیدن این فرش ها توانسته باشید، برای انتخاب فرش پاییزی مورد علاقه ی خود تصمیم گیری کنید.

Alternate Text
۳۵۸۵۰۰۰ ریال
طرح آناهید
Alternate Text
۴۵۸۰۰۰۰ ریال
طرح رزالی
Alternate Text
۲۳۴۰۰۰۰ ریال
طرح فرآزین
Alternate Text
۶۵۹۵۰۰۰ ریال
طرح گلاره
Alternate Text
۳۵۸۵۰۰۰ ریال
طرح آناهید
Alternate Text
۴۵۸۰۰۰۰ ریال
طرح رزالی
Alternate Text
۲۳۴۰۰۰۰ ریال
طرح فرآزین
Alternate Text
۶۵۹۵۰۰۰ ریال
طرح گلاره